części do wózków dziecięcych

Wesołe Miasteczko

Temat: Metro

1-Mam pytanie: czy bilet T-10 możemy używać całą rodziną?
2-Czy dzieci w wieku 8 lat i 2 lata potrzebują bilety?
3-Czy wózek dziecięcy spacerowy jak będzie złożony to bez biletu - czyli tak jak w Polsce?4-A jak się ma przy sobie duże walizki to musimy mieć na nie bilet?
Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam - Leszek.

1: Tak, jesli jedziecie w jednej grupie - przepuszczajac odpowiednia ilosc razy przez kasownik, tak aby na odwrocie pojawila sie odp. ilosc linii
w waszym przypadku : 3x ->
2: PLaca dzieci od 4 skonczonych lat
3,4: Ani wózek, ani walizki nie podlegaja opLacie.
(za info-linia TMB 93.318.70.74)


1b- Czy każdy może użyć jedną część biletu na przejazd?
nie rozumiem pytania ... o ile jest to cos wiecej niz 1:
Źródło: forum-barcelona.pl/viewtopic.php?t=17



Temat: UWAGA NA WÓZKI MACLARENA - dzieci straciły palce!
Niebezpieczne wózki, dzieci straciły palce
MCLAREN WYCOFUJE WADLIWE PRODUKTY

Jedna z największych firm produkujących wózki dziecięce w USA wycofuje ze sprzedaży część swoich produktów. Spacerówki, zarówno pojedyncze jak i podwójne, są niebezpieczne dla dzieci. W kilkunastu przypadkach doprowadziły do utraty palców.
Firma wycofuje z amerykańskiego rynku ponad milion wózków z wadą techniczną. To właśnie ona w 15 przypadkach doprowadziła do zmiażdżenia palców. U 12 dzieci obrażenia były na tyle poważne, że trzeba było im amputować palce. Jak informuje BBC firma zdecydowała się o wycofaniu wózków produkowanych w latach 1999 do 2009. Wśród niebezpiecznych są modele: Volo, Triumph, Quest Sport, Quest Mod, Techno XT, Techno XLR, Twin Triumph, Twin Techno oraz Easy Traveller.

Groźne zawiasy

Niebezpiecznym elementem, który doprowadził do wielu wypadków są zawiasy, przy rozkładaniu dziecko może włożyć w nie palce i doprowadzić do ich zmiażdżenia.

Jak mówi Patty Davis, przedstawiciel amerykańskiej Komisji do Nadzorowania Bezpieczeństwa Produktów konsumenckich, firma Maclaren USA wyprodukowała specjalny zestaw naprawczy, który eliminuje niebezpieczeństwo. Na swojej oficjalnej stronie internetowej Maclaren USA apeluje do rodziców, by zaprzestać używania wózków i natychmiast skontaktować się z firmą, by jak najszybciej za darmo naprawić zakupiony produkt.



źródło [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Źródło: rodzinko.pl/showthread.php?t=6615


Temat: Opel? VW? Jakie autko siedmiomiejscowe?
Też miałam taki dylemat rok temu. Ja postawiłam autku taki warunek: Musi pomieścić trzy foteliki dziecięce tak żeby zostało miejsce w bagażniku na wózek bliźniaczy i dużego psa :D

- Opel zafira - nie pomieścił trzech fotelików w drugim rzędzie. Okazało się że to taka podwyższona astra. Zafira jest składana na podwoziu astry. A ja chciałam szersze autko.

- Toyota picnic disel - w środku sześć foteli z przejściem pośrodku. Zero przestrzeni bagazowej. Bardziejj dla biznesu niż dla rodziny.

- Vojagery - OK, ale obawialiśmy się o części

Kupiliśmy VW Sharana. Sharany są tańsze od Touranów i ciut większe w przestrzeni bagażowej.
Sharan, Alhambra, Galaxy - to to samo autko. Różnią się wtylko wyposażeniem wewnątrz. Są składane w tej samej fabryce w Portugalii - zjeżdżają z tej samej lini.
Nasz Sharanek ma na podwoziu koło tłumika wybite" Made in Portugal"
Więc masz duży wybór.
Fajne rodzinne autko. Pali mi 7,3 l ropy, po mieście. Ale ja jeżdżę delikatnie. Autko jest mułowate po mieście, ale na autostradzie wręcz samo jedzie. Prawie gazu nie trzeba dodawać.
Jak jeszcze cię coś interesuję, to później coś jeszcze dopowiem
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=122937


Temat: Jakie audio??
Moje kochane "toczydełko" (czytaj: Dacia Logan) seyjne zostało wyposażone w radio CD Pioneera i głośniki z pomarańczowej serii. W poprzednim autku (Ford Fusion) śmigał radioodtwarzacz Sony CD, z przodu głośniki JBL i z tyłu skrzynia JBL zasilana piecykiem Sony Xplod. Część tamtego sprzętu sprzedałem (m.in. skrzynkę, którą zastąpił wózek dziecięcy w bagażniku!), część na razie zostawiłem (porządne owale JBL oraz wzmacniacz Sony).
Źródło: autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=2654


Temat: Przyszłe młode mamusie do 23roku życia część II
Dot.: Przyszłe młode mamusie do 23roku życia część II
  Kardashi, no właśnie jak mamie pokazałam to o wózkach to mówiła, że było w ddtvn. No to porównanie wózków dziecięcych z tymi dla lalek to paranoja jakaś, wychodzi na to, że lalki nie mogą być wystawione na działanie rakotwórczych pierwiastków, a żywe niemowlę już tak...:mur:

Zmykam, bo Tż mnie na kolację zaprosił gdzieś, potem idziemy do niego, więc może będzie miło;) Dobranoc Wam:hi:
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=379977


Temat: komunikacja miejska w Londynie
Metro/pociag

Sprawdź cenę biletu za pojedynczy przejazd na dowolnej trasie w Londynie

Londyńskie metro kursuje od 5:30 rano do północy. To najszybszy i, ze względu na gęstą sieć stacji, najwygodniejszy sposób na podróżowanie po Londynie. Sieć metra jest podzielona na sześć stref. Od nich zależą ceny biletów, które są raczej wysokie, zwłaszcza jeśli podróżuje się do centrum miasta (pierwszej strefy). Ten problem można ominąć, kupując bilet na drugą strefę i przesiadając się do autobusu. Wadą metra jest też brak klimatyzacji, co najbardziej daje się we znaki w godzinach szczytu i w czasie upałów. Na wielu stacjach brakuje ruchomych schodów i wind dla niepełnosprawnych oraz wózków dziecięcych, ale w związku z modernizacją metra przed olimpiadą, szybko się to zmienia. Korzystając z metra warto pamiętać, że na ruchomych schodach należy - odwrotnie niż na kontynencie - ustawiać się z prawej strony, a przechodzić z lewej.

Wygodną alternatywę dla metra stanowią pociągi National Rail. Kursują pomiędzy centrum Londynu i stacjami podmiejskimi. Pociągi są bardziej komfortowe i mniej zatłoczone niż metro, ale nie docierają w tak wiele punktów. Nie zawsze można też nimi dojechać do ścisłego centrum miasta.

Najnowocześniejsza część systemu komunikacyjnego stolicy to kolejka DLR, kursująca do londyńskich doków.
Przykładowe ceny biletów

- Opłata za jednorazowy przejazd metrem w 1 strefie: 4 funty.
- Opłata za jednorazowy przejazd metrem w 1 strefie uiszczona za pomocą przedpłaconej karty Oyster: 1,50 funtów.

- Travelcard (przejazdówka) na cały dzień, na strefy 1-4, poza godzinami szczytu: 5,70 funtów

- Trzydniowa przejazdówka na strefy 1-6: 39,60 funtów

- Bilet tygodniowy na strefy 2-5: 23,20 funtów.

- Przejazdówka miesięczna w strefach 1-6: 165,20 funtów.

Mapa połączeń metra i pociągów
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=4844


Temat: Porownanie
I ja się wypowiem.

Mówmy o serii na początek - bo na zasadzie porównywania aut zmodyfikowanych to mogę pokazać filmik z 250 konnym trabem lub przedstawić Wam gościa, który ma 150 konne 1.8 w trabie... To samo się tyczy maluchów.

Mogę przedstawić zalety i wady Trabanta (bo jestem jego użytkownikiem od 3 lat i trochę się już nim najeździłem):
- auto budzi wielkie emocje wśród starszych osób - każdy wpsomina, że było to jego najlepsze auto i że zjeździł całe Węgry, Bułgarię a nawet Jugosławię itd. - to jest bardzo miłe
- auto z zewnątrz może się lepiej prezentować z uwagi na fakt, że rdza go z wierzchu nie bierze
- wnętrze bardzo wygodne i przestronniejsze od malucha + wielki bagażnik, w którym mieści się duży wózek dziecięcy lub 4 opony
- jeśli ma sprawny akumulator i rozrusznik zapali od kopa przy -30 stopniach mrozu - dwusuw tak ma, a biedne maluszki, diesle stare i nne wiekowe autka na osiedlu tylko kichały zeszłej zimy, podczas kiedy ja kręciłem bączki po zaśnieżonych uliczkach osiedla
- nigdy nie będzie brał oleju - olej leje się z benzyna do baku i tylu siura nim przez wydech, ale tak ma być - zresztą podnoszenie klapy i lanie mixolu na stacji beznynowej też jest super zabawą
- znacznie szybciej nagrzewa się w zimie w kabinie niż w maluszku, bo ciepło leci z przedniego wydechu
- autko bardzo podatne i wdzięczne przy optycznym tuningu
- mechanicznie proste jak budowa cepa - wymiana silnika czy skrzyni może odbyć się na podwórku
- dwusuw jest bardzo dobry na starcie i seryjny maluszek zostanie w tyle - choć z V max może być różnie (w serii nie są to przecież auta do ścigania a V8 można wsadzić i do jednego i drugiego)

A teraz minusy:
- części wbrew pozorom nie jest trudno dostać, ale nie tak jak w przypadku malucha, do którego części są wszędzie - jak się jednak już trafi niemieckie części, czasem okazyjnie i za bezcen, to ich jakość jest REWELACYJNA - nie mniej jednak trzeba czasem się naszukać, żeby dostać coś poniżej ceny sklepowej (ceny do wglądu na www.motirex.pl)
ceny części może wyższe od 126p ale jak mówię, można znaleźć rarytasy za bezcen - cały silnik wraz z robocizną i wszystkimi fabrycznie nowymi niemieckimi częściami wyniósł mnie 500 PLN - to chyba nie dużo - na takim silniku 60.000-100.000km bez remontu można zrobić
- to że auto nie rdzewieje z zewnątrz, nie oznacza, że nie gnije wcale - i to jego minus - nie widać jak gnije z zewnątrz - może sie okazać że nadkola dziurawe, podłoga i progi się sypią, choć tego nie widać - przed kupnem warto skonsultować się z ekspertem od trabanta
- spalanie - od 5 do 10 - zależy od techniki jazdy - zbyt duża rozpiętość
- fakt, że większość mechaników gardzi trabantami i nie umie ich naprawiać
- może się psuć jeśli w porę nie zareagujesz i nie będziesz znał czym jaki objaw będzie skutkował w przyszłości, a to drażni - ale każde stare auto tak ma

Nie wypowiem się w kwestii plusów i minusów Maluszka, bo nie użytkuję. Choć mój ojciec miał ponad 10 lat 126p wersję LIFT - i zrobiliśmy nim 7 kursów wakacyjnych do zachodnich niemiec do Frankfurtu budząc zachwyt tubylców za ciężkiej komuny - jedyna awaria jaką pamiętam to urwanie wycieraczki podczas oberwania chmury - a tak bez trudu 1200km na jeden raz z 4 osobami na pokładzie i bagażami WSZĘDZIE łącznie z 1m na wysokość na dachu Zaryzykuję stwierdzenie - auta porównywalne - kwestia gustu! To jak wybór C2 lub Yarisa.
Źródło: forum.dafsofor.aircity.pl/viewtopic.php?t=102


Powered by WordPress, © Wesołe Miasteczko