czity do CS a download bez steama

Wesołe Miasteczko

Temat: ...:: Najlepsza gra ONLINE - strzelanka ::...
Gra w "strzelanki" online nie ma sensu, skończyłem grę w gry MMORPG i online typu CoD2, dlaczego? Proste.
------------------------------------------------------
Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
Cal of Duty 2
Call of Duty 4
Enemy Territory
Enemy Territory: Quake Wars
Soldier of Fortune
-------------------------------------------------------
Gra akurat w te gry nie pozwala się bawić, ponieważ nie gra się uczciwie, strona codehook.com oferuje Wallhacka + Chams w cenie 15GBP, co daje 60zł. Co to za zabawa, gdy przeciwnik wie gdzie jesteś i nie możesz być od niego lepszy? Można również tu zaliczyć cudownego Counter-Strike'a, umbrelle (tzw. ESP) można dostać prawie wszędzie, mój apel do was, nie grajcie w gry online, a jak chcecie grać, to przynajmniej miejsce świadomość tego, że przynajmniej 10% osób na serwerze ma "Haxy, cheaty, czity" każdy to nazywa jak chce, nie wiem czy po przeczytaniu tego tak bardzo będziecie chcieli grać dalej. Albo czy da wam to zabawę. Ze wszystkimi grami tak jest, np.

Cabal - BOT
Lineage 2 - L2 walker
Silkroad - sroBOT
Mu online - Cheat na cheacie
Counter strike jak już mówiłem - Umbrella (ESP)

Moim zdaniem największe skupisko cheatów jest w CS'ie, co 2ga osoba ma umbrelle, jako że można ją dostać za oszałamiającą cenę 15zł.

Jak widzicie, grajcie jak chcecie, miejcie świadomość iż jesteście oszukiwani, pozdrawiam.
Źródło: topranking.pl/886/najlepsza,gra,online,strzelanka.php



Temat: fanklub dziwnegoludka :P

Ja tylko raz użyłem WH, ale i tak mi nic to nie dało, bo inni oprócz niego byli naładowani innymi aim'ami itp Od tamtej pory nie pogrywam już w csa, bo poprostu nie lubię przegrywać i tym bardziej z czitami Polecam zakupić Steam Sam mam i jestem zadowolony

Źródło: topranking.pl/896/fanklub,dziwnegoludka,p.php


Temat: co ci ludzie widzą w tym cs
co do postu wyzej to zalezy jaka instalka bo jest stara i nowa z digital zone. ina zajmowala wiecej nie pamietam ile. bo miala powgrywane serwery non steama boty i lepsza grafike postacei bronie z sourca. a co do csa to kozacka gra ale tylko online. z botami to nie to. tylko denerwuja cziterzy na NS albo noby wyzywajace od czitow :/
Źródło: topranking.pl/896/co,ci,ludzie,widza,w,tym,cs.php


Temat: cs 1.6 problem

ref to co mamzrobic ale nie pisac kup steama bo to juz slyszałem
klucz do cs kosztowal z tego co pamietam kolo 10euro takze majatek to to nie jest. w empiku niedawno widzialem za 39.90 chyba, to najlepsza rada

a druga to tak jak kolega pisal bo to jest konflikt tylko i wylacznie wersji, pomysl czy warto sie bawic czy 40 zlotych wydac i miec spokuj, grac na serwach bez czitow

Najlepiej kupić na allegro steam key za 25zł. Polecam dwóch gości: Moonqq i g2play.

Źródło: topranking.pl/901/cs,1,6,problem.php


Temat: Counter Strike Source - Steam problem
Otóż przez dwa lata grałem na wersji non steam. Grałem tak dobrze, że zaczęli mnie banować za czity ( )
Zdenerwowałem się i kupiłem dzisiaj klucz do STEAM.
Załadowałem więc owy klucz do programu i pojawiły mi się cztery tytuły, do których owy pasuje
Half Live
Day of Defeat
Counter Strike

Zacieram rączki i odpalam Kontera a tu co? Gówno
Bo wyskoczyło mi jakieś Uaktualnienie CS-a i zamiast odpalić gre pobiera mi ją chyba od nowa. Czy tak jest zawsze? Przecież cholera mam grę na kompie. Jak to rozegrać??? Bo nie mogę grać ;/

PS. Zauważyłem, że przy włączonym STEAMIE mam dużo większy ping (chwilowo jeszcze neo 512)
To normalne?

Źródło: topranking.pl/901/counter,strike,source,steam,problem.php


Temat: Cs 1.6

Na steam prawie nie ma z tym problemu
na steamie niema cziterów wiec nic nie mogę powiedzieć
Mam CSa na steam i powiem ci że cziterów jest nie mało używają jakiś że tak to ujmę "vip haków" które potrafią omijać zabezpieczenie VAC.
Granie na czitach jest bardzo bardzo głupie. Po co komu grać w to na czitach skoro nie nabija sie tam lvl ani nie poprawia statystyk ? Oczywiście jestem przeciw czitom. Uważam ich za osoby mające problemy ze sobą, które mają radochę z wkurzania ludzi.

Źródło: topranking.pl/901/29,cs,1,6.php


Temat: CS
Steam rożni sie tym nie ma wcale lagów na serverach i na tych servera nie ma czitów chyba że jest nie zabezpieczony możesz grac w inne gry niż w samego cs jest jeszcze cs:cz tez przez neta i tam są jeszcze jakieś inne gry masz znajomych możesz ich dodać a w cs no-steam tego nie ma i postać na steam inaczej wyglądaj dużo jest bajerów sam mam Steam i kozak lepiej niż no-steam po tam jak kiedyś grałem to prawie na każdym jest jakiś cziter a i jeszcze coś na steam jest dobry poziom gry

Źródło: topranking.pl/904/62,cs.php


Temat: COUNTER STRIKEEEEEEE1.6
Ludzie co wy do niego macie? Ja sam kiedyś grałem na czitach (jeden dzień, ale grałem). Nie dawno byłem w dobrym klanie steam który grał w ligach ale niestety się rozpadł, więc ci co grali na czitach równeż mogą daleko dojśc. Chyba prawie każdy gracz próbował grac na czitach (większści tak jak mnie to nie bawiło), ale są tacy co im to się podoba. Nie tryskam koleżeństwem do takich osób, ale nie jadę po nich tak jak wy. Jeżeli ktoś pisze że czegoś szuka to chce dostac od kogoś pomoc a nie żeby ludzie zaczęli pisac :

"Fair play no hax widac ze jestes 10 letnim dzieckiem non steama ktory nie ma zycia matka cie nie kocha a stary pije wiec wyrzywasz sie na hackach na innych uczciwych graczach oszukujac sam siebie ze umiesz grac i jestes fajny"

A tak żeby nie robic offtopa, to polecam przeczytac ten topic na cshacked
http://cs-hacked.pl/viewtopic.php?t=12714&highlight=fighterfx
[/code]

Źródło: topranking.pl/904/counter,strikeeeeeee1,6.php


Temat: Cs non steam

witam czy ktoś zna jakieś dobre CZITY/BOTY do tej gry???takie żeby nie były zabardzo wykrywalne....za każdy odpowiedz plus...

jest wiele czitów wystarczy poszukac na googlach.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=cs+1.6+non+steam+cheat&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

a rzecz najwazniejsza to ze na wiekszosci serwerow jest antyczit sxe-injected wiec na tych serwerach nie poczitujesz.
a pozatym z czitami sie gra nudzi, zagraj sam

Źródło: topranking.pl/904/cs,non,steam.php


Temat: cs 1.6 - counter strike non steam
siema!
moj znajomy podnieca sie ostatnio ze ma mniejsza rozrzutnosc broni niz normalnie tzn. ze mu tak celownik nie lata . Mowi ze to nie jest czit ale poprostu cos robi magicznego . Przypuszczam ze wciska jakis klawisz i strzela albo , co mniej prawdopodobne ze ma jakas komende. Co trzeba zrobic zeby miec mniejsza rozrzutnosc broni?
Źródło: topranking.pl/912/cs,1,6,counter,strike,non,steam.php


Powered by WordPress, © Wesołe Miasteczko